سفری هیجان انگیز به آسیای شرقی

۶ بازديد
  1. چین

چین یا به طور رسمی به عنوان جمهوری خلق چین شناخته می شود، کشوری در آسیای شرقی است که بزرگترین و حدود یک پنجم جمعیت جهان را در خود جای داده است. این کشور یکی از چهار تمدن بزرگ باستانی جهان است که با فرهنگ ریشه‌دار، غذاهای کلاسیک، کونگ فو، ابریشم خوب، بتکده‌ها، نقاشی‌ها، چینی‌ها، گلدان‌های مینگ و چای، جهان را خیره می‌کند. چین هرگز در سرگرم کردن مردم در سراسر جهان با جاذبه های اصلی خود از جمله دیوار بزرگ چین، جنگجویان سفالی و شهر ممنوعه شکست خورد. سرزمین فیلسوف کنفوسیوس، مائو تسه‌دونگ و پانداها، چین مکانی است پر از انرژی شگفت‌انگیز که به جذابیت آن می‌افزاید.

  1. هنگ کنگ

کاوش در هنگ کنگ در مجموع یک تجربه شگفت انگیز است. ترکیبی زیبا از فرهنگ های شرقی و غربی و جاذبه های تاریخی را خواهید دید. مردم در هنگ کنگ در طبیعت استقبال می کنند و انگلیسی به طور گسترده در سراسر کشور صحبت می شود. رفت و آمد ساده است و امکانات حمل و نقل آن را حتی ساده تر می کند. یک زیرساخت حمل و نقل عالی وجود دارد که بازدیدکنندگان را قادر می سازد تا تمام جاذبه ها و مناظر برتر را به راحتی پوشش دهند. علاوه بر این، هنگ کنگ به عنوان بهشت ​​خریداران در نظر گرفته می شود، بنابراین شما هرگز از گزینه های خرید خارج نخواهید شد.

  1. ژاپن

ژاپن، واقع در شرق آسیا، یک کشور مستقل است. این شهر به خاطر شهرهای شلوغ، کاخ های امپراتوری، پارک های ملی و معابد بسیار زیبا شناخته شده است. توکیو، پایتخت این کشور، یک مقصد گردشگری پربازدید است که هزاران آسمان خراش را در خود جای داده است. در ژاپن کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، از ورزش های ماجراجویی گرفته تا استراحت در ساحل و کشف زیبایی های واقعی معماری ژاپن.

بیشتر بخوانید: تور ژاپن

  1. کره جنوبی

کره جنوبی که در جنوب شرقی آسیا واقع شده است، گرم و دلپذیر با میراث و فرهنگ غنی است. شهر پایتخت بسیاری از جاذبه های فرهنگی و هنری دیگر مانند موزه هنر، دژ سئول و دیگر مقبره های قدیمی را ارائه می دهد. کره جنوبی نه تنها از نظر دریاچه ها، کوه ها، جنگل ها و پناهگاه ها غنی است، بلکه بزرگترین بازار لوازم آرایشی نوآورانه است. کره همچنین به دلیل برتری خود در جراحی زیبایی شناخته شده است. برای خریداران، کره جنوبی عتیقه جات کره ای، آثار هنری، هنرهای سنتی و صنایع دستی، لباس و لوازم جانبی را ارائه می دهد.

  1. تایوان

تایوان جزیره کوچکی است که در شرق چین قرار دارد. در شمال شرقی آن ژاپن و فیلیپین به سمت جنوب قرار دارد. تایوان برای شهرهای شهری مانند تایپه، پایتخت آن و همچنین استراحتگاه های چشمه های آب گرم و معابد زیبای چینی بسیار معروف است. این کشور همچنین دارای مناظر زیبا است. دوچرخه سواری در امتداد بزرگراه با اقیانوس آرام در یک طرف شما تنها یکی از راه هایی است که می توانید از زیبایی تایوان لذت ببرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.