برای سفر به اروپا چند روز وقت داری؟

۶ بازديد

اروپا که حدود 50 کشور را در بر می گیرد، خانه شهرهای پر جنب و جوش، مناظر چشمگیر و تاریخ فریبنده است. با بسیاری از مقاصد برتر نزدیک به هم، یک گریز اروپایی برای حذف چندین کشور از لیست آرزوهای شما عالی است.در این جمع بندی، پربازدیدترین مقاصد این قاره مانند پاریس، فرانسه یا ساحل آمالفی ایتالیا را نخواهید یافت. در عوض، مناطق خیره کننده اروپای شمالی و مرکزی، از جمله اسکاندیناوی، ایسلند، کوه های آلپ، بریتانیا و ایرلند را کشف کنید.مهم نیست که در سفر اروپایی خود به کجا می روید، انتظار ترکیبی خیره کننده از شگفتی های طبیعی، شهرهای خنک و جذابیت دنیای قدیم را داشته باشید. علاوه بر این، برخی از این مکان‌ها در میان شادترین کشورهای جهان هستند - یک دلیل عالی دیگر برای بازدید!

سفرهای 10 روزه  اروپا

1.     تور 3 کشور اسکاندیناوی

در شمال اروپا، پادشاهی های اسکاندیناوی - نروژ ، سوئد و دانمارک - به دلیل زیبایی طبیعی ناهموار، شهرهای جهان وطنی و زمستان های سفید خود شناخته شده اند. هیچ برنامه سفر 10 روزه اسکاندیناوی بدون زمان در هر کشور کامل نمی شود.از استکهلم ، پایتخت شیک سوئد شروع کنید. یک یا دو روز را به کاوش در شهر، از جمله خیابان های سنگفرش شده شهر قدیمی (گاملا استان) و کاخ سلطنتی بزرگ اختصاص دهید . سپس با هواپیما یا قطار سریع السیر به کپنهاگ بروید ، شهری در دانمارک که به دلیل کانال‌ها و فرهنگ قهوه شهرت دارد.از دانمارک، یک سفر دریایی شبانه به نروژ داشته باشید و نیمه دوم سفر خود را در میان آبدره‌های عمیق و شهرهای وایکینگ سپری کنید.

ورود به اسلو پایتخت نروژ . از آنجا، سفر به برگن شلوغ - همچنین به عنوان "دروازه آبدره ها" شناخته می شود - که در طول مسیر مناظر باشکوهی را تماشا می کند.

2.     برجستگی های بریتانیا را کشف کنید

در اولین سفر خود به اروپا کجا باید بروید؟ بریتانیا با مردم محلی انگلیسی زبان، شهرهای پویا، و حومه‌های پرتغالی، شرط خوبی است. به‌علاوه، بازدید از چندین کشور در یک سفر، امتیاز اضافه‌ای دارد.با 10 روز برای گشت و گذار در بریتانیا، می توانید 6 روز را به انگلستان و 2 روز را به اسکاتلند و ولز اختصاص دهید.در انگلستان، از کلان شهر قدرتمند لندن، با موزه ها، تئاترها و رستوران های در سطح جهانی دیدن کنید. و شهر دانشگاهی زیبای آکسفورد یا سنگ های ایستاده باستانی معروف به استون هنج را از دست ندهید.متوجه خواهید شد که اسکاتلند و ولز جذابیت خاص خود را دارند. تصور کنید در حال عبور از قلب قرون وسطایی ادینبورگ در یک تور پیاده‌روی یا تماشای تپه‌های پوشیده از هدر در ارتفاعات هستید. در همین حال، در ولز، زمانی را برای گشت و گذار در اطراف ساحلی Llandudno و خیره شدن به قله های سنگی در پارک ملی Eryri (Snowdonia) اختصاص دهید.

3.     از آلپ آلمان، اتریش و سوئیس دیدن کنید

اگر به دنبال قله های پوشیده از برف هستید، خودتان را به سمت کوه های آلپ حرکت دهید . این رشته کوه در 8 کشور در قلب اروپا کشیده شده است.با 10 روز، یک ماجراجویی 3 کشوری را آغاز کنید و بهترین کوه های آلپ باواریا، سوئیس و اتریش را بگردید. خود را در شهرهای کنار دریاچه و روستاهای کوهستانی قرار دهید. ناگفته نماند شهرهای باشکوهی مانند مونیخ، اینسبروک و سالزبورگ.در حالی که در این شهرها چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد، حتماً به سفرهای یک روزه به طبیعت نیز بروید.نه چندان دور از شهر مونیخ آلمان، کاخ افسانه ای نویشوانشتاین را خواهید دید که توسط جنگل احاطه شده است. و از اینسبروک، می‌توانید با تله‌کابین به قله نوردکت بروید یا به روستای زیبای آلپ ویپیتنو برید.

سفرهای 2 هفته ای اروپا

اگر زمان بیشتری برای اختصاص دادن به سفر اروپایی خود دارید، این برنامه های سفر ۲ هفته ای را امتحان کنید.

4.     فرهنگ سلتیک در اسکاتلند و ایرلند را کاوش کنید

اسکاتلند و ایرلند تنها با 19 کیلومتر (12 مایل) دریا از یکدیگر جدا شده‌اند، بنابراین ترکیب آنها بی‌معنی است. در یک سفر ۲ هفته‌ای، مناظر سرسبز را کشف کنید و در میراث مشترک این همسایگان سلتیک جستجو کنید.توصیه می کنیم زمان خود را به طور مساوی بین 2 مقصد تقسیم کنید. در اسکاتلند، یک هفته زمان کافی برای تجربه مناظر چشمگیر کوهستانی و همچنین جاذبه های دیدنی در ادینبورگ و گلاسکو به شما می دهد .سپس، به شهر جذاب دوبلین پرواز کنید ، جایی که بخش ایرلندی سفر خود را آغاز خواهید کرد. یا سوار کشتی شوید که به سمت بلفاست ، پایتخت ایرلند شمالی می رود.در ایرلند، دیدنی‌های راه وحشی اقیانوس اطلس ، از جمله صخره‌های شگفت‌انگیز موهر و جزایر بادخیز آران را از دست ندهید . در گالوی ، شهری پرجنب‌وجوش در ساحل غربی که مرکز غذا و صحنه‌های موسیقی ایرلند است، توقف کنید .

5.     فنلاند و استونی را به اقامتگاه اسکاندیناوی خود اضافه کنید

با 2 هفته کامل، می‌توانید برنامه سفر اسکاندیناوی را که قبلاً ذکر شد، به کشورهای بالتیک فنلاند و استونی گسترش دهید . در مقابل یکدیگر در سراسر خلیج فنلاند، آنها چشم اندازی از شرق در مورد شمال اروپا ارائه می دهند.کشتی های شبانه یکی از راحت ترین راه ها برای سفر بین بالتیک و اسکاندیناوی هستند. در هلسینکی مدرن به خارج از کشور سفر کنید و از طریق دریای بالتیک به سمت شهر قرون وسطایی تالین بروید . از پایتخت قابل پیاده‌روی استونی، ادامه مسیر به اسکاندیناوی آسان است.در فنلاند، به راحتی می توان فهمید که چرا هلسینکی یک شهر طراحی یونسکو است . در اینجا، طراحی مدرن شیک در کنار بناهای تاریخی قرار دارد. یک روز را در مرکز شهر سپری کنید، به گشت و گذار در مجلس پارلمان یا پارک سیبلیوس بپردازید، قبل از اینکه به سمت تالین عالی با کارت پستال حرکت کنید.

6.     بین ایسلند و گرینلند پرش کنید

در اقیانوس اطلس شمالی، ایسلند و گرینلند را در حاشیه اروپا خواهید دید . برای ماجراجویی نهایی، از هر دو کشور جزیره ای ماورایی در یک سفر فوق العاده دیدن کنید. خود را در حال پیاده روی در امتداد آبدره های پر از کوه یخ، استراحت در چشمه های آب گرم طبیعی و رفتن به سفرهای قایق تماشای نهنگ تصور کنید.از 10 روز باقی مانده از سفر خود لذت ببرید و از بهترین های ایسلند لذت ببرید. یک ایده این است که از جاده کمربندی ، بزرگراهی که در سراسر کشور حلقه می زند، بازدید کنید. آبشارهای خیره کننده، آتشفشان های خیره کننده، سواحل ماسه سیاه و غیره در انتظار شما هستند.با 10 روز باقی مانده برای سفر به ایسلند و رانندگی در سراسر کشور، می توانید یک مسیر انحرافی 1 روزه به شبه جزیره کمتر شناخته شده Snæfellsnes اضافه کنید .

برنامه های سفر 3 هفته ای اروپا

با افزایش سفر خود به 21 روز، حتی بیشتر از اروپا را کشف کنید. برای الهام گرفتن در این برنامه های سفر 3 هفته ای شیرجه بزنید.

7.     از طریق اسکاندیناوی و ایسلند آهسته حرکت کنید

نروژ، سوئد، دانمارک، ایسلند و فراتر از آن را در یک سفر 3 هفته ای در شمال اروپا تجربه کنید. انتظار شهرهای قرون وسطایی، سفرهای دریایی ساحلی و قطارهای نفس گیر را داشته باشید. این وعده سفر یک عمر است!همانطور که قبلا توضیح داده شد، می توانید قبل از حرکت به سمت نروژ، بین استکهلم و کپنهاگ پرش کنید. یک هفته را در میان آبدره های حماسی و کوه های پوشیده از برف بگذرانید. سپس، برای ماجراجویی در جاده کمربندی در ایسلند به سرزمین آتش و یخ بروید.در تور اسکاندیناوی و ایسلند که توسط متخصصان انتخاب شده است، شمال اروپا را کشف کنید

8.     3 هفته را در کوه های آلپ زیبا بگذرانید

اگر تعجب می کنید که کدام کشورهای اروپای مرکزی را با همدیگر ببینید، کشورهای آلپ بسیار منطقی هستند.یک سفر جاده ای 3 هفته ای یکی از بهترین راه ها برای تجربه منطقه با سرعتی آرام است. به این ترتیب، می توانید خود را در مناظر خیره کننده سوئیس ، اتریش، آلمان و ایتالیا غرق کنید.قبل از رفتن به سوییس، از شهر باشکوه باواریا مونیخ شروع کنید. در طول 3 هفته، زمان خواهید داشت تا مسیر خوش منظره را از میان کوه های آلپ سوئیس طی کنید. برای شگفت زده شدن از کوه های نمادین مانند ایگر یا ماترهورن آماده شوید.علاوه بر این، دریاچه های درخشان شمال ایتالیا درست در آن سوی مرز هستند. در سواحل پر ویلایی دریاچه کومو قدم بزنید. سپس، قبل از بازگشت به آلمان، در اتریش و لیختن اشتاین بچرخید، جایی که می توانید با بازدید از 5 کشور به خانه پرواز کنید.

9.     اروپای انگلیسی زبان را در ایرلند و بریتانیا تجربه کنید

به عنوان کشورهای همسایه انگلیسی زبان در اروپای غربی، بریتانیا و ایرلند یک جفت عالی را ایجاد می کنند. به علاوه، 3 هفته به شما فرصت می دهد تا از جاذبه های برتر دیدن کنید، جواهرات پنهان را کشف کنید و خود را در فرهنگ محلی غرق کنید. 2هفته فرصت دهید تا نکات برجسته انگلستان، اسکاتلند و ولز را ببینید. سپس برای یک هفته کامل از دریای ایرلند عبور کنید و مناظر سرسبز، شهرهای پر جنب و جوش و سنت های غنی موسیقی را کاوش کنید.

برنامه های سفر پاداش برای 1 هفته در اروپا

اگر می خواهید به اروپا سفر کنید اما فقط یک هفته فرصت دارید، این ایده های سفر 7 روزه را بررسی کنید.

10. یک سفر دریایی در اسکاندیناوی بگیرید

بهترین برنامه سفر دریایی اروپا چیست؟ در قاره‌ای که توسط خط ساحلی خیره‌کننده احاطه شده است - از جمله ریویرای فرانسوی، سینکو تره ایتالیا و جزایر یونانی - شما می‌توانید انتخاب کنید. اما به شمال نگاه کنید، یکی از جذاب ترین سواحل این سیاره - اسکاندیناوی - را خواهید دید.در سفرهای دریایی اسکاندیناوی، می‌توانید از نروژ، دانمارک و سوئد دیدن کنید و در حین حرکت از مناظر و فرهنگ لذت ببرید.چرا یک کشور را برای کاوش عمیق تر انتخاب نمی کنید؟ آبدره‌های حماسی و شهرهای ساحلی نروژ آن را به بهترین مقصد برای سفر دریایی بعدی شما تبدیل کرده است. می‌توانید بین برگن و تروندهایم ، در امتداد ساحل غربی فک‌آلود این کشور حرکت کنید.

11. سفر یک کشور را برنامه ریزی کنید

تصمیم به اختصاص 7 روز برای آشنایی با یک مکان می تواند مفید باشد - و مناظری را به شما نشان دهد که افراد کمی می بینند.برای مثال، می‌توانید یک سفر جاده‌ای سوئدی داشته باشید و آنچه را که این کشور اسکاندیناوی در خارج از پایتخت ارائه می‌دهد، تجربه کنید. از طرف دیگر، یک هفته زمستانی را در منطقه نروژی Svalbard با ماشین برفی و تعقیب نورهای شمالی بگذرانید .

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.