10 تا از بهترین دریاچه های کانادا

۷ بازديد

به شمال آمریکا بروید و به سرعت سرزمینی از فرصت ها را کشف خواهید کرد که تمایل دارد به جای اینکه آن را در شهر بزرگ کند، به سمت ماجراجویی در فضای باز عالی تکیه می کند.کانادا مکانی کاملاً شگفت‌انگیز است و هرکسی که به پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، اسکی یا سوارکاری علاقه‌مند است، نیازی به نگاه کردن به هر یک از 36 پارک ملی این کشور که مملو از زیبایی‌های طبیعی و فعالیت‌های فوق‌العاده در فضای باز هستند، ندارند.جدای از صعودها و فرودها، کانادا به خاطر پنج دریاچه خود نیز شهرت جهانی دارد، به ویژه (اری، سوپریور، هورون، انتاریو و میشیگان)، که معمولاً به عنوان سیستم دریاچه های بزرگ این کشور شناخته می شود. این بزرگترین سری دریاچه های آب شیرین به هم پیوسته جهان است که کمی بیش از 20 درصد از آب شیرین سطحی سیاره را اشغال می کند - حدود 95000 مایل مربع.دریاچه های بزرگ به کنار و کانادا دارای برخی از گزینه های به همان اندازه دیدنی کنار دریاچه است که استان های غربی آلبرتا و بریتیش کلمبیا هر دو دارای نقاط برجسته آب شیرین غیرقابل انکاری هستند که در 10 دریاچه برتر کانادا که در زیر ذکر شده است، به اشتراک گذاشته شده اند.کایاک، قایق رانی، اسکی روی آب یا به سادگی بنشینید و در حالی که به زندگی، کیهان و همه چیز فکر می کنید، خیره شوید، هیچ مکانی بهتر از کنار دریاچه ای در کانادا برای انجام هر کاری که دوست دارید انجام دهید وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: تور کانادا

10 . دریاچه خالدار، بریتیش کلمبیا

اگر به طور اتفاقی خود را در جنوب پیش از میلاد پیدا کردید، بازدید از شهر Osoyoos همیشه یک ایده عالی است، زیرا نه تنها به مرزهای آلبرتا و واشنگتن نزدیک است، بلکه به آن نزدیک است. گرم ترین دریاچه آب شیرین در کانادا (دریاچه Osoyoos). با این حال، این منطقه کمی شلوغ‌تر از آب است، درست خارج از Osoyoos، که قطعاً باید در لیست بازدیدکنندگان شما باشد، و اگرچه نمی‌توانید در آن شیرجه بزنید، رفتن به بزرگراه 3 شمال مطمئناً یک گزینه عالی برای همه دوستداران طبیعت عجیب و غریب است. عکاسی. دریاچه خالدار مطمئناً مطابق با نام خود است و از خواص معدنی درمانی گرفته تا برخی از عجیب‌ترین تشکل‌های شور در طول ماه‌های تابستان، این یک تجربه دریاچه منحصربه‌فرد است که نمی‌خواهید از دست بدهید.

9. دریاچه مدیسین ، آلبرتا

درست در بالای مرز از قبل از میلاد، استان آلبرتا را خواهید دید که در میان بسیاری از چیزهای دیگر، پارک ملی جاسپر را در خود جای داده است. اکنون به درستی از جاسپر در تمام محافل مهم اسکی، اسنوبرد و فعالیت در فضای باز نام برده شده است، اما، حدود 12 مایلی جنوب شهر سفر کنید و آبهای یخبندان شگفت انگیز دریاچه مدیسین را کشف خواهید کرد که مطمئناً یک گزینه عالی برای مسافران روزانه و تماشاگران حیات وحش است. یکسان علیرغم موقعیت دریاچه در ارتفاع زیاد، حیات وحش فراوانی وجود دارد که سواحل را با خرس، گوزن و گوزن قاطر که معمولاً در امتداد 4.3 مایلی کنار دریاچه دیده می شوند، خانه خود می کنند. از آنجایی که دریاچه مدیسین نسبتاً کم‌عمق است، ماهی‌گیران از انواع مختلف با عقاب‌ها، ماهی‌ماهی‌ها و ماهیگیرانی را نیز به خود جذب می‌کند که همگی برای یافتن بهترین نقطه برای قلاب کردن ذخایر بیش از حد قزل‌آلای رنگین‌کمان و قزل آلای رودخانه در دریاچه رقابت می‌کنند.

8 . دریاچه نعل اسبی، آلبرتا

یکی دیگر از زیباترین مکان های دریاچه آلبرتا و جاسپر NP در ظاهر دریاچه نعل اسبی است که تقریباً در 25 مایلی جنوب شهر در شرق پارک وی آیس فیلدز قرار دارد. این یک راز محلی است که به خوبی محافظت می شود و به عنوان یکی از کم بازدیدترین و بهترین مکان ها برای خنک شدن در طول تابستان با پرش از صخره و کایاک سواری که هر دو با وجود دمای یخ آب از آن لذت می برند، در نظر گرفته می شود. اگر علاقه ای به غوطه ور شدن ندارید، نعل اسبی به داشتن مسیرهای عالی که ساحل را دنبال می کنند و فرصت های عالی برای دیدن رنگ سبز آبی درخشان که این نقطه را برای تجربه دست اول لذت بخش می کند، شناخته شده است.

7. دریاچه آنت، آلبرتا

یکی دیگر از اسرار جاسپر، دریاچه آنت است که به سختی از شهر فاصله دارد، اما یکی از دیدنی‌ترین مکان‌های ساحلی استان و نقطه ایده‌آل برای استراحت و استراحت پس از یک شب گذراندن لگد زدن است. پاشنه پا باز هم، دمای آب هرگز گرم نخواهد بود و شاید از شنیدن این موضوع که تپه‌های پوشیده از چمن و مکان‌های پیک‌نیک فراوانی وجود دارد که به شما کمک می‌کنند از منظری کاملاً گرم‌تر از زیبایی‌های یخبندان لذت ببرید، خوشحال شوید. با این حال، اگر خودتان را به سمت پایین هدایت کنید، آزمایش‌های کیفیت آب، دریاچه آنت را با وضعیت سبز مشخص کرده‌اند که به این معنی است که این دریاچه بانوی دوست‌داشتنی تقریباً 100٪ مواقع با رنگ‌های در حال عبور می‌گذرد.

6. دریاچه اپر ارو، بریتیش کلمبیا

اگرچه در هنگام بازدید از دریاچه پیکان بالا در سال قبل از میلاد چیز زیادی در ساحل پیدا نمی‌کنید، اما دامنه‌ای باورنکردنی از دامنه‌های پوشیده از جنگل کاج را خواهید دید که بیش از حد امکان فعالیت در فضای باز را فراهم می‌کنند. سایه فراوان در طول ماه های تابستان به عنوان بخشی از رودخانه کلمبیا، بزرگترین در نوع خود در شمال غربی اقیانوس آرام، این یک فرصت عالی برای کاوش و پیاده روی با چند کشتی است که به شما کمک می کند بدون مشکل زیاد از ساحلی به ساحل دیگر عبور کنید. اگر قایق‌سواری با ماهیت شخصی‌تری را ترجیح می‌دهید، فلش بالایی فرصت‌های زیادی را برای انجام این کار با لنگرگاه‌های سرپناه و اسکله‌های تفریحی تسهیل‌شده ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد در تمام تابستان شناور بمانید.

5. دریاچه زمرد، بریتیش کلمبیا

کاوش مداوم در مناظر خارق‌العاده بریتیش کلمبیا در نهایت شما را به بخش کانادایی کوه‌های راکی ​​می‌برد و با انجام این کار ممکن است به پارک ملی شگفت‌انگیز یوهو برخورد کنید. نام یوهو کری برای هیبت و شگفتی است که بدون شک اشتهای شما را برای چیزهایی که پس از بیرون آمدن و کاوش در آن پیدا خواهید کرد، تحریک می کند. در حین بازدید از یوهو، بی ادبی است که به بزرگترین دریاچه از میان 61 دریاچه پارک، دریاچه زمرد ادای احترام نکنید. همانطور که با نام کری برای پارک، دریاچه زمرد بیش از این عنوان را توجیه می کند و با بیش از 3 مایل مسیر پیاده روی در اطراف آب، فرصت های زیادی برای گرفتن عکس در کنار یک پس زمینه سبز زیبا خواهید داشت. قایق رانی، پیاده‌روی یا فقط لذت بردن از بازتاب‌های رشته‌کوه پرزیدنت، هر کاری که در یوهو فکر می‌کنید انجام دهید، دریاچه زمرد بدون توجه به زمان سال یک گزینه عالی است.

4. دریاچه موراین، آلبرتا

یکی دیگر از مشهورترین پارک‌های ملی کانادا، Banff است و اگر اهل اسکی یا اسنوبورد هستید، بدون شک قبلاً درباره استراحتگاه‌ها و دامنه‌هایی شنیده‌اید که برای دوستداران چیزهای سفید بسیار جذاب هستند. . در طول تابستان، زمانی که یخ زدگی واقعا شروع شده است، اغلب اوقات به همان اندازه، اگر نگوییم بهتر، فصلی از سال برای بازدید در نظر گرفته می شود و یکی از مکان هایی که جمعیت را به خود جلب می کند، آب یخبندان دریاچه موراین است که در حدود 9 مایلی بیرون قرار دارد. روستای لیک لوئیز مسیرهای پیاده‌روی متعددی شما را به اطراف دریاچه هدایت می‌کنند و کفش‌های پیاده‌روی‌تان را آزمایش می‌کنند، زیرا متوجه می‌شوید که نام دریاچه مورین چگونه بوده است، با این حال، هنگامی که ارتفاعات اطراف را بالا می‌برید، همه آن تقلا برای مدت طولانی فراموش می‌شوند که به عقب برگردید و از رنگ های آبی زرق و برق دار در دره زیر لذت ببرید.

3. دریاچه Maligne، آلبرتا

با رنگ‌های باورنکردنی و همچنین بیش از سهم منصفانه از مناظر کوهستانی یخبندان، دریاچه Maligne در پارک جاسپر آلبرتا یکی از عکس‌برداری‌ترین مکان‌های طبیعی جهان است و همیشه سزاوار است که در صدر فهرست‌های مرتبط باشد. به امتداد عالی آب دریاچه Maligne که در حدود 30 مایلی جنوب شهر جاسپر قرار دارد و نقطه شروع یکی از محبوب‌ترین مسیرهای پیاده‌روی پارک ملی (اسکای لاین) است، تنها یکی از آن مکان‌هایی است که نمی‌توانید از بازگشت به آن و بازدید از آن جلوگیری کنید. جزیره روح در روزهای تابستان تقریباً به همان اندازه خوب است. سایر فعالیت‌هایی که باید قبل از شروع زمستان امتحان کنید عبارتند از: کایاک سواری، قایق‌رانی و ماهیگیری با چند مکان کمپینگ اصلی (فقط دسترسی به قایق‌ران) که یک پایگاه ایده‌آل برای نگه داشتن شما در خارج از منزل و فعال ماندن در تمام فصول فراهم می‌کند.

2. دریاچه پیتو، آلبرتا

یکی دیگر از مکان‌های زیبای کنار دریاچه بنف را می‌توان در پارک‌وی شگفت‌انگیز Icefields پیدا کرد و اگر به دنبال فرصتی شگفت‌انگیز هستید تا عکس‌های محافظ صفحه‌نمایش همکارانتان را از آب بیرون بیاورید، احتمالاً پیتو همین است. آن یکی از بهترین مکان‌ها برای گرفتن عکس از بالاترین نقطه در پارک وی Icefields، Bow Summit ، که اگرچه در تابستان شلوغ است، اما یک پلت‌فرم تماشای فوق‌العاده دارد که به شما کمک می‌کند تا زمانی که احساس رضایت می‌کنید، از آنجا دور شوید.

1. دریاچه لوئیز، آلبرتا

که به عنوان دریاچه ماهی‌های کوچک نیز شناخته می‌شود، دریاچه لوئیز یکی از بهترین دریاچه‌های آلبرتا است و قطعاً به حداقل یک روز کامل نیاز دارد تا واقعاً از زیبایی بی‌دردسر آب‌های یخبندان آن قدردانی کند. اگرچه مساحت سطح دریاچه کمتر از یک مایل مربع است، اما اگر به مردم محلی آگاه توجه کنید، مسیرهای کاملاً قابل توجهی در اطراف لبه با مسیرهایی مانند Big Beehive، Saddleback Pass و Devil's Thumb وجود دارد. اگر ترجیح می دهید با دو چرخ یا حتی با اسب کاوش کنید، متوجه خواهید شد که چندین مسیر راه را برای دوچرخه و اسب باز می کند، اگرچه اغلب یک کایاک یا قایق رانی است که شما را روی آب می برد و یکی از باشکوه ترین مناظر را در اختیار شما قرار می دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.